Disertacija siekiama pagrįsti hipotetinį daugiafunkcio centro socioedukacinės veiklos modelį kaimo bendruomenėje. Nagrinėjamos socioedukacinės veiklos kaimo bendruomenėje galimybės, analizuojamos daugiafunkcio centro kaimo vietovėse steigimo ir veiklos prielaidos, tyrimais patikrinama daugiafunkcio centro socioedukacinės veiklos, atliepiančios kaimo bendruomenės poreikius, raiška, sukuriamas teoriškai ir empiriškai pagrįstas daugiafunkcio centro socioedukacinės veiklos modelis.
Disertacijos santrauka pateikiama šiame Lietuvos edukologijos universiteto informaciniame pranešime (santrauka lietuvių kalba – nuo 32 puslapio): http://leu.lt/lt/leu_naujienos/universiteto-naujienos/disertacija_2014-12-19.html
Su disertacija galima susipažinti Lietuvos edukologijos universiteto bibliotekoje.
Straipsnis „Daugiafunkcių centrų veiklos prielaidos ir galimybės“, 2013 m. Giedrė Misiūnienė, Giedrė Tumosaitė. „Socialinis ugdymas“ 2013 Nr. 2 (34).
Straipsnis „Daugiafunkcių centrų veiklos prielaidos ir galimybės“, 2013 m. Giedrė Misiūnienė, Giedrė Tumosaitė. „Socialinis ugdymas“ 2013 Nr. 2 (34).
Straipsnyje analizuojama daugiafunkcių centrų ir jiems savo veikla artimiausių įstaigų socio - edukacinės veiklos organizavimo patirtis užsienio šalyse, pateikiamos daugiafunkcių centrų galimos veiklos ir tendencijos Lietuvoje. Pristatoma teorinė universalių daugiafunkcių centrų veiklos tarptautinės patirties analizė. Išryškinamos atsiradimo priežastys, paskata jiems steigti Lietuvoje, išryškinamos galimos universalių daugiafunkcių centrų veiklos kryptys (sritys), paskirtis, perspektyvos.
Straipsnį rasite čia: http://socialinisugdymas.leu.lt/index.php/socialinisugdymas/article/view/60
Straipsnis „Švietimo paslaugų ikimokyklinio amžiaus vaikams organizavimo universaliuose daugiafunkciuose centruose prielaidos“, 2011 m. Giedrė Kvieskienė, Giedrė Misiūnienė. „Socialinis ugdymas“ 2011 Nr. 15 (26).
Šiame straipsnyje aptariama ikimokyklinio švietimo paslaugų organizavimo prieinamumas ir įvairovė. Nagrinėjami dokumentai atskleidžia ikimokyklinio amžiaus vaikų švietimo organizavimo aspektus steigiant universalius daugiafunkcius centrus, šių centrų veiklos galimybes.
Bendruomeninių organizacijų ir bendruomenių centrų veiklos ir galimybių plėtojimo tyrimo ataskaita, 2011 m.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos užsakymu tyrimą atliko UAB „BGI Consulting“
Tyrimo tikslas – ištirti Lietuvoje veikiančių bendruomeninių organizacijų ir bendruomeninių centrų paplitimą, veiklos pobūdį ir veiklos plėtojimo galimybes. Jame analizuojama bendruomeninės organizacijos sąvoka, nustatyti bendruomeninių organizacijų turimi organizaciniai ištekliai, atskiras dėmesys skiriamas bendruomeninių organizacijų finansavimui ir jų pajamų iš skirtingų finansavimo šaltinių struktūrai, apibendrinama bendruomeninių organizacijų vykdoma veikla, analizuojami gyventojų dalyvavimo bendruomeninėje veikloje motyvai, priežastys galinčios paskatinti ar, atvirkščiai, sumažinti gyventojų aktyvumą.
Straipsnis „Universalių daugiafunkcių centrų veiklos galimybės: savivaldybės darbuotojų požiūris“, 2009 m. Odeta Merfeldaitė, Ona Petronienė. „Pedagogika“ 2009, Nr. 96.
Straipsnyje, analizuojant mokslinę literatūrą, dokumentus, kokybinio tyrimo rezultatus, aptariama universalaus daugiafunkcio centro samprata, veiklos prielaidos ir principai, pateikiamas Lietuvoje veikiančių socioedukacinių centrų teikiamų paslaugų pobūdis ir gyventojų poreikiai. Tyrimo pagrindu parengtas sėkmingiausiai savivaldybėse veikiančių universalių centrų žemėlapis, išryškinamos galimos universalaus daugiafunkcio centro tikslinės grupės; valdymo struktūra; finansavimo šaltiniai.
Straipsnis pateikiamas šiame tinklalapyje: http://www.lvb.lt/primo_library/libweb/action/dlDisplay.do?vid=LDB&docId=TLITLIJ.04~2009~1367169434283&fromSitemap=1&afterPDS=true
Tyrimo „Universalių daugiafunkcinių centrų (UDC) steigimas ir plėtra“ ataskaita, 2008 m. Tyrėjai: prof. habil dr. Giedrė Kvieskienė, dr. Odeta Merfeldaitė, Ona Pertronienė, Jonas Mickus, Akvilė Dudulevičiūtė.
Šio tyrimo tikslas – panaudojant užsienio šalių ir Lietuvos gerosios praktikos analizę, sudaryti teorines prielaidas pradėti kurti ir plėtoti UDC tinklą Lietuvoje, kuris padėtų spręsti švietimo ir kitas sociokultūrines problemas, prisidėtų prie spartaus ir efektyvaus žmogiškųjų išteklių plėtros postūmio. Šiam tikslui naudojami skirtingi tyrimo metodai, apibendrinami tyrimo metu gauti rezultatai ir pritaikomi Lietuvos situacijai.
Tyrimo ataskaita pateikiama ŠMM tinklalapyje: https://www.smm.lt/uploads/lawacts/docs/368_692d56dd8d88fd7d31f098d003b0f578.pdf
Apibendrinti tyrimo rezultatai pateikiami ir leidinyje „Švietimo problemos analizė“, 2009 Nr. 2 (30), straipsnyje „Universalūs daugiafunkciai centrai Lietuvoje“
Nuoroda į straipsnį: http://www.smm.lt/uploads/documents/kiti/sv_problemos_analize_NR_2.pdf
0 komentarai (-ų):
Rašyti komentarą