Daugiafunkcių centrų projektas buvo įvertintas gerosios praktikos sertifikatu


Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamas projektas „Mokymosi visą gyvenimą galimybių plėtra kaimo vietovėse (II etapas)“ šiemet dalyvavo Europos viešojo administravimo instituto (angl. European Public Administration Institute, EIPA) organizuojamame Europos viešojo sektoriaus apdovanojimų (EPSA 2015) konkurse, kurio tema „Viešasis sektorius – kaip partneris kuriant visuomenės gerovę“. Jau penktą kartą kas antrus metus organizuojamas konkursas susilaukia itin didelio Europos viešojo sektoriaus organizacijų dėmesio. 2015 m. konkursui buvo pateikti ir vertinti net 266 projektai iš 36 Europos Sąjungos valstybių ir institucijų.
Kartu su dar 63 iniciatyvomis iš 21 Europos Sąjungos valstybės narės ir vienos ES institucijos Ugdymo plėtotės centro įgyvendinamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos lėšomis finansuojamas daugiafunkcių centrų tinklo kūrimui ir stiprinimui skirtas projektas „Mokymosi visą gyvenimą galimybių plėtra kaimo vietovėse“ buvo įvertintas gerosios praktikos sertifikatu (angl. Best Practice Certificate).

Projektu „Mokymosi visą gyvenimą galimybių plėtra kaimo vietovėse (II etapas)“ siekiama plėsti mokymosi visą gyvenimą galimybes ir gerinti kaimo vietovių gyventojų poreikius atitinkančių paslaugų kokybę, siekiant kaimiškų vietovių gyventojams, ypač socialinės atskirties, socialinės rizikos ir specialiųjų poreikių asmenims, padėti įgyti reikiamų kompetencijų ir suformuoti įgūdžius, kurie padėtų geriau prisitaikyti prie darbo rinkos reikalavimų bei aktyviau dalyvauti visuomenės gyvenime.
Kaip nurodoma EPSA 2015 konkurso leidinyje „The Public Sector as Partner for a Better Society“ , šie 64 projektai yra puikūs viešojo sektoriaus iniciatyvų, sprendžiančių įvairias problemas, susijusias su svarbiais visuomenės iššūkiais, pavyzdžiai. Pasitelkdami įvairius partnerystės ir bendradarbiavimo modelius, jie demonstruoja įtikinamus rezultatus ir poveikį visuomenės gerovei.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarai (-ų):